Hoe brengen wij dit over naar de consument en wat bereiken wij daar mee:
- Het promoten van uw kaas (product) op een ludieke wijze.
- Het overbrengen van uw Verhaal en Emotie van uw kaas (product).
- Het laten proeven van uw kaas (product).
- De consument in aanraking laten komen met uw kaas (product).
- Uw kaas (product) krijgt hierdoor een grotere naamsbekendheid.
- Doordat de consument met uw kaas(product) in aanraking komt volgt de emotie (aankoop) en zal over uw kaas (product) praten. Mond op mond reclame.
- Uw omzet in kaas (product)wordt hierdoor vergroot en de verkoop cijfers gaan omhoog.
![](https://primary.jwwb.nl/public/z/x/q/temp-jcogszravttjxsayazaj/mhrz0w/20110813_ZomerfairDoorn-7222.jpg?enable-io=true&enable=upscale&crop=800%2C534%2Cx0%2Cy0%2Csafe&width=295&height=197)
![](https://primary.jwwb.nl/public/z/x/q/temp-jcogszravttjxsayazaj/cp4bi5/IMG_0113.jpg?enable-io=true&enable=upscale&crop=480%2C270%2Cx0%2Cy0%2Csafe&width=295&height=166)