Hoe brengen wij dit over naar de consument en wat bereiken wij daar mee:
- Het promoten van uw kaas (product) op een ludieke wijze.
- Het overbrengen van uw Verhaal en Emotie van uw kaas (product).
- Het laten proeven van uw kaas (product).
- De consument in aanraking laten komen met uw kaas (product).
- Uw kaas (product) krijgt hierdoor een grotere naamsbekendheid.
- Doordat de consument met uw kaas(product) in aanraking komt volgt de emotie (aankoop) en zal over uw kaas (product) praten. Mond op mond reclame.
- Uw omzet in kaas (product)wordt hierdoor vergroot en de verkoop cijfers gaan omhoog.
/f.jwwb.nl%2Fpublic%2Fz%2Fx%2Fq%2Ftemp-jcogszravttjxsayazaj%2Fmhrz0w%2F20110813_ZomerfairDoorn-7222.jpg)
/f.jwwb.nl%2Fpublic%2Fz%2Fx%2Fq%2Ftemp-jcogszravttjxsayazaj%2Fcp4bi5%2FIMG_0113.jpg)